Хайх
Сэдвүүд:
Төрөл:
Нийтлэгдсэн он:
Хэл:
И-мэйл бүртгүүлэх
Бага, дунд боловсролын тогтолцоо ба үндэсний өв, соёлыг сургалтын агуулга, хөтөлбөрт тусгасан байдлын талаарх гадаадын зарим орны туршлага
Судалгааны хураангуй
Энэхүү судалгаагаар Олон улсын боловсролын үнэлгээний хөтөлбөр (PISA)-ийн чанарын үнэлгээний эрэмбэд тогтмол дээгүүр байр эзэлдэг БНСУ, Канад, Нидерланд, Норвег, Сингапур, Финланд, ХБНГУ, Шинэ Зеланд, Эстони, Япон зэрэг улсын ерөнхий боловсролын тогтолцооны талаар судалсан болно. Судалгааны сэдвийн хүрээнд дээрх орнуудын ерөнхий боловсролын тогтолцоо (сургуульд хүүхдийг хэдэн наснаас хамруулдаг, гадаад хэлийг хэдэн наснаас зааж эхэлдэг, ерөнхий боловсролын сургалтын агуулга буюу сургалтын хөтөлбөр, сурах бичигт үндэсний өв, соёлыг ямар хувь хэмжээтэй тусгадаг гэх мэт)-ны асуудлуудыг холбогдох хууль эрх зүйн орчны хүрээнд судаллаа. Судалгааны дүнг Хүснэгт 2-т хураангуйлан үзүүлэв.
Ангилал:
Эрхлэн гаргасан:
Улсын Их Хурлын тамгын газар, Мэдээлэл, хяналт шинжилгээ, үнэлгээний хэлтэс
Тэмдэглэл:
Д.Халиун, Б.Нандингэрэл И.Жаргалзаяабямба
Нийтлэгдсэн он:
2018
Хуудасны тоо:
32
Судалгааны санд байршуулсан:
2025-06-27
Судалгааг үзсэн:
7